ქართული თემატური 3 კლასი

N
გაკვეთილის      თემატიკა
საათების
     რ-ბა
ჩატარების
      დრო
რესურსები
გაკვეთილის ტიპი და აქტივობები
მიზნები და ამოცანები
მოსალოდნელი შედეგები
1.       1
კ.გოგიაშვილი-„დაგვემშვიდობა ზაფხული“

 გრამატიკულ მასალაზე მუშაობა
3სთ


1სთ.




წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
-მოსწავლე გამომეტყველებით კითხულობს ტექსტს,
-საუბრობს ზაფხულის შთაბეჭდილებებზე,
-ქმნის მარტივ თემატურ ტექსტს
-ეუფლება წერის მარტივ სტრატეგიებს
-პოეტური ტექსტის აღქმა
გამომეტყველებითი კითხვის ჩვევის დაუფლება
-ლექსიკური მარაგის გამდიდრება
-წერის მარტივი სტრატეგიების დაუფლება
III.2
III.3
III.10
2.       2
ხელმწიფის შვილისა და ხელმწიფის ამბავი“.ქართული ხალხური ზღაპარი)

3სთ



წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
-მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს ლიტერატურულ ტექსტს.
-ადგენს გეგმას
-ადგენს მარტივ წერილობით თხზულებას
-აფასებს მოქმედი პირების საქციელს
.
ლიტერატურული ტექსტის კითხვა და ანალიზი
-კითხვისა და წერის მარტივი სტრატეგიების დაუფლება
-ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
III.2
III.3
III.10
3.       3
ი.გოგებაშვილის მიხედვით-„პატარა საქართველო სპარსეთში“

2სთ



წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
მოსწავლე ეცნობა ინფორმაციას ფერეიდანზე.
-კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
-ადგენს გეგმას და გადმოსცემს წაკითხულის შინაარსს.
-მუშაობს ინდივიდუალურად ,წყვილებში და ჯგუფებში.
გავაცნოთ მოსწავლეებს ინფორმაცია
ფერეიდნელ ქართველებზე.
-გაბმული თხრობა
-ლექსიკური მარაგის გამდიდრება

III.1
III.4
III.5
III.6
III.7
III.9
III.11
III.12
III.13
4.       4
ი.გოგებაშვილის მიხედვით-„საინგილო“
2სთ

წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
-კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
-ადგენს გეგმას და გადმოსცემს წაკითხულის შინაარსს,როგორც თხრობით ისე წერილობით
-ავლებს პარალელებს შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებთან და აკეთებს სათანადო დასკვნებს.


-ტექსტის კითხვა და ანალიზი
-ენობრივ -გრამატიკული ნიშნების ამოცნობა
-ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.

III.1
III.4
III.5
III.6
III.7

5.       6
ვ. კაკაბაძის თარგმანი-„როგორ გაიყვეს ზმებმა ქონება“
(აფხაზური თქმულება)
3სთ

წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
მოსწავლე კითხულობს,აანალიზებს ტექსტს,ავლებს პარალელს განვლილ მასალასთან.
-გამოხატავს დამოკიდებულებას წაკითხულის მიმართ,აკეთებს დასკვნებს
-ასაბუთებს თავის აზრს
-ადგენს გეგმას,წერს,გადმოსცემს შინაარსს I და IIIპირში

მხატვრული კითხვის კითხვა და გააზრება
-წაკითხულის მიმართ თავისი დამოკიდებულების გამოხატვა
-კრიტიკულ აზროვნებაზე და გაბმულ მეტყველებაზე მუშაობა
-სხვადასხვა პირში თხრობა

III.2
III.3
III.10
6.       10
„ მიწას პატრონობა უნდა“
(ქართული ხალხური ძღაპარი)


3 სთ

წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
-კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
-ადგენს გეგმას და გადმოსცემს წაკითხულის შინაარსს.
პრაქტიკულად იყენებს ახლად შესწავლილ ლექსიკურ ერთეულებს.
აჯგუფებს არსებით სახელებს რიცხვითი სახელის მიხედვით.


-ტექსტის კითხვა და ანალიზი
-ლიტერატურული პერსონაჟის დახასიათება.
-შინაარსის გადმოცემა თხრობით
 და წერილობით
-ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
გაბმული მეტყველების განვითარება.

III.2
III.3
III.4
III.6
III.7
III.9
IV.11

III.13
7.       5
შ. ნიშნიანიძე-„ვაზის სიმფონია“.

2სთ

1სთ

წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
-კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
-ვარჯიშობს გამომეტყველებით კითხვაში.
-ეცნობა ქართულ ანბანს და ანბანთა სახელწოდებებს.
-პრაქტიკულად იყენებს ცოდნას.


-პოეტური ტექსტის აღქმა.
გამომეტყველებითი კითხვის ჩვევის დაუფლება.
-ლიტერატურულ ჟანრებზე დაკვირვება.
-ქართული ანბანის გაცნობა, ასოთა რიგი და მათი სრული სახელწოდებებანი.
ანბანით სარგებლობა.
III.2
III.3
III.10
8.       7
ლეონარდო და ვინჩი. თარგმნა ქ.დუმბაძემ       
ვაზი და გლეხკაცი“

2

წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
-მოსწავლე გამომეტყველებით კითხულობს ტექსტს,
-საუბრობს სათაურისა და ტექსტის აზრობრივ კავშირზე
-აღადგენს დეფორმირებულ ტექსტს.
-ეუფლება კითხვის მარტივ სტრატეგიებს
-კითხვის სტრატეგიების დაუფლება.
აზროვნების და მეტყველების განვითარება.
-ლექსიკური მარაგის გამდიდრება
-შინაარსის წერილობით გადმოცემაზე მუშაობა.
III.2
III.3
III.10
9.       8
ნ. დუმბაძე-„შემოდგომის სურათი“

3სთ




წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
-მოსწავლე გამომეტყველებით კითხულობს ტექსტს,
-აფასებს მხატვრის მიერ შექმნილ ილუსტრაციას და თავადაც ქმნის ილუსტრაციას.
მუშაობს ინდივიდუალურად და წყვილებში.
-პოეტური ტექსტის აღქმა
გამომეტყველებითი კითხვის ჩვევის დაუფლება
-ლექსიკური მარაგის გამდიდრება
-მხატვრულ სახეებზე დაკვირვება
-წერის მარტივი სტრატეგიების დაუფლება
III.2
III.3
III.10
10.    
ფრინველების მოგზაურობა
2 სთ

წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი
-მოსწავლე გამომეტყველებით კითხულობს ტექსტს,
-აფასებს მხატვრის მიერ შექმნილ ილუსტრაციას და თავადაც ქმნის ილუსტრაციას.
მუშაობს ინდივიდუალურად და წყვილებში.
-ლიტერატურული ტექსტის კითხვა და ანალიზი.გაბმული მეტყველების განვითარება.

III.2
III.3

11.   13
ვლ.ასლამაზაშვილი-„მოკლე გზა“


3 სთ



წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
-მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს  ტექსტს,
-გადმოსცემს წაკითხულის შინაარსს.
ეცნობა მოძრაობის წესებს
ვარჯიშობს ორთოეპიასა და ორთოგრაფიაში.
მუშაობს წყვილებში და გუნდურად.
აკვირდება მოქმედების აღმნიშვნელი სიტყვების ფორმაცვალებას.


-ლიტერატურული ტექსტის კითხვა და ანალიზი.გაბმული მეტყველების განვითარება.
ქუჩაში მიძრაობის წესების გაცნობა
საკუთარი აზრის ჩამოყალიბება და დასაბუთება. სიტყვის სემანდიკაზე დაკვირვება.

III.2
III.3
III.10
12.    
ტრაბახა
2სთ

წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი
მოსწავლე კითხულობს ტექსტს
-გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს და აკეთებს დასკვნებს
-ეუფლება ახალ ლექსიკურ ერთეულებს

კითხვისა და წერის მარტივი სტრატეგიების დაუფლება
-ახალი ლექსიკური მარაგის გამდიდრება და გაბმული თხრობა
-ლიტერატურული პერსონაჟის მარტივი დახასიათება.

III.2
III.3

13.   14
ქ.ჭილაშვილი-„ფურცლები“

3 სთ

წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
მოსწავლე კითხულობს ტექსტს
-გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს და აკეთებს დასკვნებს
-ეუფლება ახალ ლექსიკურ ერთეულებს
-ვარჯიშობს რთული სიტყვების მართლწერაში.
აჯგუფებს სიტყვებს
ფორმისა და შინაარსის მიხედვით.
კითხვისა და წერის მარტივი სტრატეგიების დაუფლება
-ახალი ლექსიკური მარაგის გამდიდრება და გაბმული თხრობა
-ლიტერატურული პერსონაჟის მარტივი დახასიათება.
რთული სიტყვების მართწერა.
III.2
III.3
III.10
14.    
გაყოფა
2 სთ

წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
-ვარჯიშობს რთული სიტყვების მართლწერაში.
აჯგუფებს სიტყვებს
ფორმისა და შინაარსის მიხედვით.
ლოგიკური თანმიმდევრობით თხრობა
მცირე ზომის ტექსტის წერა.
ორთოეპიასა და ორთოგრაფიაზე ვარჯიში.
სიტყვის სემანდიკაზე დაკვირვება.
III.2
III.3

15.    
ჩემი მეზობელი თამრიკო
2 სთ

წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
მოსწავლე კითხულობს ტექსტს
-გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს და აკეთებს დასკვნებს
-ეუფლება ახალ ლექსიკურ ერთეულებს

ლოგიკური თანმიმდევრობით თხრობა
მცირე ზომის ტექსტის წერა.
ორთოეპიასა და ორთოგრაფიაზე ვარჯიში.
სიტყვის სემანდიკაზე დაკვირვება.
III.2
III.3
III.10
16.    
თითქმის მთელი სამყარო
2 სთ

წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
მოსწავლე კითხულობს ტექსტს
-გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს და აკეთებს დასკვნებს
-ეუფლება ახალ ლექსიკურ ერთეულებს

ლოგიკური თანმიმდევრობით თხრობა
მცირე ზომის ტექსტის წერა.
ორთოეპიასა და ორთოგრაფიაზე ვარჯიში.
სიტყვის სემანდიკაზე დაკვირვება.
III.2
III.3

17.    
კეთილი ბებერი ბუები
2 სთ

წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
მოსწავლე კითხულობს ტექსტს
-გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს და აკეთებს დასკვნებს
-ეუფლება ახალ ლექსიკურ ერთეულებს

ლოგიკური თანმიმდევრობით თხრობა
მცირე ზომის ტექსტის წერა.
ორთოეპიასა და ორთოგრაფიაზე ვარჯიში.
სიტყვის სემანდიკაზე დაკვირვება.
III.2
III.3

18.   11
ჭ. ამირეჯიბი-„ჭორიკანა კაჭკაჭი“

3სთ

1სთ

წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
-კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
-ადგენს გეგმას და გადმოსცემს წაკითხულის შინაარსს.
გამოთქვამს და ასაბუთებს თავის აზრს.
ვარჯიშობს ორთოეპიასა და ორთოგრაფიაში
მუშაობს ინდივიდუალურად ,წყვილებში და გუნდურად.


















-გამომეტყველებითი კითხვის ჩვევის გამომუშავება.
ლოგიკური თანმიმდევრობით თხრობა
მცირე ზომის ტექსტის წერა.
ორთოეპიასა და ორთოგრაფიაზე ვარჯიში.
სიტყვის სემანდიკაზე დაკვირვება.
III.2
III.3
III.10
19.   12
დონალდ ბისეტი, თარგმნა რ.ინანიშვილმა-„პაწაწინა პინგვინი“
3სთ

წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
-მოსწავლე კითხულობ და აანალიზებს ტექსტს
-ადგენს გეგმას,გადმოსცემს მის შინაარსს.
-მოიძიებს დამატებით საკითხავ მასალას და ახდენს თავისი ცოდნის პრეზენთაციას.
-აჯამებს საგანმანათლებლო ინფორმაციას.

მხატვრული ტექსტის კითხვა და ანალიზი
-ლექსიკური მარაგის გამდიდრება
-გაბმული თხრობა
-მარტივი ინფორმაციების  მოძიება ცოცხალ სამყაროზე.
დამოუკიდებელი კითხვის ინტერესის
აღძვრა.
III.2
III.3
III.10
20.    
ია ყინულში
2 სთ

წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
-კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
-ადგენს გეგმას და გადმოსცემს წაკითხულის შინაარსს,როგორც თხრობით ისე წერილობით.

-ტექსტის კითხვა და ანალიზი
-საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა წაკითხულის მიმართ
-გეგმის შედგენა და შინაარსის გადმოცემა თხრობით

III.2
III.3
III.10
21.    
ვ. ტატიშვილი-„თოვლი მოვიდა“(შემოკლებით)



3სთ




წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
-კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
-ადგენს გეგმას და გადმოსცემს წაკითხულის შინაარსს,როგორც თხრობით ისე წერილობით.
-გამოხატავს დამოკიდებულებას წაკითხულის მიმართ,აკეთებს დასკვნებს,ასაბუთებს საკუთარ აზრს
-ახასიათებს პერსონაჟებს და ავლენს თავის ფანტაზიას .
-ტექსტის კითხვა და ანალიზი
-საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა წაკითხულის მიმართ
-გეგმის შედგენა და შინაარსის გადმოცემა თხრობით
 და წერილობით
-ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
-ლიტერატურული
პერსონაჟის დახასიათება.
III.2
III.3
III.10
22.   18
გ.ტაბიძე-„მრავალ ახალ წელს“
2სთ


წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
მოსწავლეები ვარჯიშობენ გამომეტყველებით კითხვაში
აკვირდება პოეტური ტექსტის გამომსახველობით მხარეს.
აკვირდება სიტყვის სემანტიკას.
პოეტური ტექსტის აღქმა
გამომეტყველებითი კითხვის ჩვევის დაუფლება.
ახალი წლის დღესასწაულის აღნიშვნის ტრადიციებზე საუბარი.
III.2
III.3
III.10
23.    
ჩექმებიანი კატა
2 სთ

წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი
მოსწავლეები ვარჯიშობენ გამომეტყველებით კითხვაში
აკვირდება პოეტური ტექსტის გამომსახველობით მხარეს.
აკვირდება სიტყვის სემანტიკას.
-ტექსტის კითხვა და ანალიზი
-საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა წაკითხულის მიმართ
-გეგმის შედგენა და შინაარსის გადმოცემა თხრობით

III.2
III.3
III.10
24.   16


გ. ძნელაძე-„ზამთარი“
2 სთ

წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
-აღწერს ზამთრის პეიზაჟს.
ვარჯიშობს გამომეტყველებით კითხვაზე
აკვირდება პოეტური ტექსტის გამომსახველობით მხარეს.


პოეტური ტექსტის აღქმა
გამომეტყველებითი კითხვის ჩვევის დაუფლება
მხატვრული სახეების დაკვირვება
ტექსტის ჩასწორების მარტივი ხერხების დაუფება

III.2
III.3
III.10
25.   15
ირ.  ევდოშვილი-„უბედური ქორბუდა“
4სთ

წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს
ყოფს ტექსტს ნაწილებად და ასათაურებს აღადგენს დეფორმირებულ ტექსტს

კითხვის ტექნიკის სრულყოფა
ლოგიკური თანმიმდევრობით თხრობა
საკუთარი აზრის ჩამოყალიბება და დასაბუთება.
სხადასხვა პირში თხრობა
ტექსტის კონსტრუირება
III.2
III.3
III.10
26.   20
ვაჟა -ფველა-„ის კი არ არის ბიჭობა“


2სთ

წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
გამომეტყველებით კითხვაში ვარჯიში
აკვირდება პოეტური ტექსტის გამომსახველობით მხარეს.
აკვირდება სიტყვის სემანტიკას.
წერს
ტექსტის კითხვა
და აღქმა.
გამომეტყველბითი კითხვის ჩვევის დაუფლება.
მარტივი დარგობლივი ტექსტის შექმნა

III.2
III.3
III.10
27.   17
მეფე მწიგნობარი
3 სთ


მოსწავლე კითულობს და აანალიზებს ტექსტს.
აჯამებს საგანმანათლებლო ინფორმაციას.
ეცნობა ზედსართავი სახელის რაობას.

სტატიის კითხვა და ანალიზი
შესწავლილ მასალასთან პარალელის გავლება.
თამარ მეფის შესახებ მარტივი საგანმანათლებლო ინფორმაციის მიწოდება და შეჯამება.

III.2
III.3
III.10
28.    
ი. გოგებაშვილის მიხედვით-„ თამარ მეფე“


4სთ

წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
მოსწავლე კითულობს და აანალიზებს ტექსტს.
აჯამებს საგანმანათლებლო ინფორმაციას.
ეცნობა ზედსართავი სახელის რაობას.
პრაქტიკულად იყენებს ცოდნას.
მუშაობს ინდივიდუალურად, წყვილებსა და ჯგუფებში.
სტატიის კითხვა და ანალიზი
შესწავლილ მასალასთან პარალელის გავლება.
თამარ მეფის შესახებ მარტივი საგანმანათლებლო ინფორმაციის მიწოდება და შეჯამება.
ლოგიკური თანმიმდევრობით თხრობა.
ზედსართავი სახელის რაობის გაცნობა.
III.1
III.2
III.3
III.10
III.11
III.12
III.13
29.    
ი. გოგებაშვილის მიხედვით“-სამასი თავდადებული გლეხი“


3სთ





წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
მოსწავლე კითულობს და აანალიზებს ტექსტს.
აჯამებს საგანმანათლებლო ინფორმაციას.

ისტორიული სტატიის კითხვა და ანალიზი
წაკითხულის გააზრება და დასკვნების გამოტანა.
მარტივი საგანმანათლებლო ინფორმაციის მიწოდება და შეჯამება
სიტყვის პირდაპირ და გადატანით მნიშვნელობაზე დაკვირვება.

III.2
III.3
III.10
30.   22
ი გოგებასვილის მიხედვით-„ცხრა ძმა ხერხეულიძე“
3სთ


წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
მოსწავლე კითხულობს ისტორიულ სტატიას.
აჯამებს მარტივ საგანმანათლებლო ინფორმაციას
ასაბუთებს თავის აზრს.
გადმოსცემს წაკითხულის შინაარსს.
ეუფლება კითხვის სტრატეგიებს.
სტატიის კითხვა და ანალიზი
წაკითხულის გააზრება და დასკვნების გამოტანა
კითხვის სტრატეგიების დაუფლება.
ნაწარმოების ლოგიკური თანმიმდევრობით თხრობა.
III.2
III.3
III.10
31.    
დედა
 2სთ

წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი
მოსწავლე კითულობს და აანალიზებს ტექსტს.
აჯამებს საგანმანათლებლო ინფორმაციას.

ტექსტის კითხვა და ანალიზი
საკუთარი აზრის გამოთქმა, დასაბუთება.
გაბმული თხრობის ჩვევის დაუფლება.

III.1
III.2
III.3

32.   24
ო. იოსელიანი-„ფიცი“

3სთ

წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს ლიტერატურულ ტექსტს.
აყალიბებს საკუთარ მოსაზრებებს.
ყოფს ტექსტს მონაკვეთებად და ასათაურებს.
აკვირდება სიტყვათა წარმოქმნის მარტივ შემთხვევებს
მუშაობს წერითი მეტყველების განვითარებაზე.
ეცნობა რაოდენობით რიცხვით სახელს.
ტექსტის კითხვა და ანალიზი
საკუთარი აზრის გამოთქმა, დასაბუთება.
გაბმული თხრობის ჩვევის დაუფლება.
ტექსტის მონაკვეთებად დაყოფა -დასათაურება.
რაოდენობითი რიცხვითი სახელის გაცნობა.
პრაქტიკული სტილისტიკის საკითხების დაუფლება.
III.1
III.2
III.3
III.4
III.6
III.6
III.11
III.12
III.13
33.   25
ნ. ნოსოვის მიხედვით-„ შევცდით“


3სთ





წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს.
ყოფს მას ცალკეულ ნაწილებად და ადგენს გეგმას.
ამ გეგმის მიხედვით გადმოსცემს შინაარსს.
გამოთქვამს და ასაბუთებს თავის აზრს.
ადგენს მარტივ მიზნოვბრივ ტექსტს.
მუშაობს ჯგუფურად, წყვილებში, ინდივიდუალურად.
კითხვის მარტივი სტრატეგიების დაუფლება..
გაბმულ მეტყველებაზე მუშაობა.
საკუთარი აზრის დასაბუთება.
შინაარსის წერილობით გადმოცემა.
რიცხვით სახელზე მუშაობა.
სხვადასხვა პირში თხრობა.

III.1
III.2
III.3
III.10
34.   19
ვ. ოსეევას მიხედვით-„ჯადოსნური სიტყვა“
4სთ


წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
გადმოსცემს მის შინაარსს
აკეთებს დასკვნებს და ასაბუთებს საკუთარ აზრს
მუშაობს ინდივიდუალურად და წყვილებში.
ეცნობა ზმნის ფორმაცვალებას  რიცხვის მიხედვით

მხატვრული ტექსტის კითხვა და ანალიზი
კითხვის მარტივი სტრატეგიების დაუფლება.
გაბმული თხრობის ჩვევის დაუფლება.
ზმნის  რიცხვზე დაკვირვება.
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
III.2
III.3
III.10
35.    
მე თვითონ
2 სთ

დაფა, ცარცი
კითხულობს და გაიაზრებს მხატვრულ ტექსტს.
გადმოსცემს შინაარსს.
ეცნობა თეატრთან დაკავშირებულ ლექსიკას და იყენებს მეტყველებაში.
წერს.
მხატვრული ტექსტის კითხვა და ანალიზი.
გაბმული მეტყველების განვითარება.
თეატრთან დაკავშირებული ლექსიკონის გაცნობა.

III.1
III.2
III.6

36.   34
ქ. ჭილაშვილის-
„ ქეთინო“


2სთ


1სთ


წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
კითხულობს და გაიაზრებს მხატვრულ ტექსტს.
გადმოსცემს შინაარსს.
ეცნობა თეატრთან დაკავშირებულ ლექსიკას და იყენებს მეტყველებაში.
წერს.
მხატვრული ტექსტის კითხვა და ანალიზი.
გაბმული მეტყველების განვითარება.
თეატრთან დაკავშირებული ლექსიკონის გაცნობა.
პუნქტუაციასა და ინტონაციაზე ვარჯიში.

III.1
III.2
III.6
III.10
III.11
III.12
III.13
37.   35
ქ. ჭილაშვილი-
„ როგორ შევასრულე როლი“
3სთ


წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს.
ახასიათებს პერსონაჟებს.
გადმოსცემს შინაარსს პირველ და მესამე პირში.
ეუფლება ინტონაციის და პუნქტუაციურ ჩვევებს.
წერს.
მხატვრული ტექსტის კითხვადა გააზრება.
გაბმული მეტყველების განვითარება.
სხვადასხვა პირში თხრობა.
მარტივი დარგობრივი ტექსტის შექმნა-თეატრალური აფიშა
III.1
III.2
III.6
III.10
III.11
III.12
III.13
38.   36
მარკ ტვენი, თარგმანი გრ. ყიფშიძისა-„ მოხერხებული ტომი“


3სთ

წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
-კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
გადმოსცემს მის შინაარსს
აკეთებს დასკვნებს.
ასაბუთებს თავის აზრს.
ახასიათებს ლიტერატურულ პერსონაჟებს.
წერს.
ტექსტის კითხვა და ანალიზი.
საკუთარი აზრის დასაბუთება
გაბმული თხრობის ჩვევის დაუფლება
ლექსიკური მარაგის დაუფლება
ფრაზეოლოგიზმებზე დაკვირვება.
პუნქტუაციასა და ინტონაციაზე ვარჯიში.

III.1
III.2
III.6
III.10
III.11
III.12
III.13
39.   26
„ ერთი მანეთის შოვნა“
( ქართული ხალხური ზღაპარი)
2 სთ


წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
-გამოთქვამს და ასაბუთებს თავის აზრს .გადმოსცემს წაკითხულის შინაარსს.
წერს.
აკვირდება ტექსტში გამოყენებულ ფრაზეოლოგიზმებს და იყენებს მეტყველებაში.
ლიტერატურული ტექსტის კითხვა და ანალიზი
კითხვის მხარეების სრულყოფა
ლოგიკური თანმიმდევღობით თხრობა.
საკუთარი აზრის დასაბუთება
საგანთშორისი კავშირ.
III.2
III.3
III.10
40.    
დაყვედრება ტყვეობაზე უარესიაო
2 სთ

დაფა, ცარცი
მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
-გამოთქვამს და ასაბუთებს თავის აზრს .გადმოსცემს წაკითხულის შინაარსს.

ლიტერატურული ტექსტის კითხვა და ანალიზი
კითხვის მხარეების სრულყოფა
ლოგიკური თანმიმდევღობით თხრობა.

III.1
III.2
III.6

41.   30
გ. ტოგონიძე-„ჭიაჭველა და ფუტკარი“


3სთ





წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს ლიტერატურულ ზღაპარს.
აკვირდება იმ მსგავსებასა და განსხვავებას, რაც ლიტერატურულ და ხალხურ ზღაპარს შორისაა.
ყოფს ტექსტს მონაკვეთებად და ადგენს გეგმას.
გადმოსცემს წაკითხულის შინაარსს.
წერს

ტექსტის კითხვა და ანალიზი.
კითხვის მარტივი სტრატეგიების დაუფლება.
გაბმული თხრობის ჩვევის დამუშავება.
საკუთარი აზრის დასაბუთება.
ლექსიკური მარაგის  გამდიდრება. პუნქტუაციური ჩვევების ფორმირება.

III.1
III.2
III.6
III.10
III.11
III.12
III.13
42.   31
ი. კრილოვი, ა. წერეთლის თარგმანი-
„ჭრიჭინა და ჭიანჭველა“
3სთ


წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს ლიტერატურულ ტექსტს.
ვარჯიშობს გამომეტყველებით კითხვაში.
ახასიათებს ლიტერატურულ პერსონაჟებს.
ვარჯისობს შინაარსის წერილობით გადმოცემაზე.
მხატვრული ტექსტის კითხვა და ანალიზი.
ლიტერატურული გმირის მარტივი დახასიათება.
გამომეტყველებით კითხვაში ვარჯიში.
შინაარსის წერილობით გადმოცემა.
ფრაზეოლოგიზმებზე  დაკვირვება.
III.1
III.2
III.6
III.10
III.11
III.12
III.13
43.   27
ირ. ევდოშვილი-„რას  გალობს შაშვი“


3სთ


წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს ლიტერატურულ ტექსტს.
გადმოსცემს მის შინაარსს.
გამოხატავს და ასაბუთებს თავის აზრს.
ვარჯიშობს პუნქტუაციაში-ეცნობა ორწერტილს
თხზავს ლიტერატურულ ტექსტს დასაწყისისა და დასასრულის მიხედვით.
მხატვრული ტექსტის კითხვა და ანალიზი
გაბმული მეტყველების განვითარება.
გამომეტყველებით კითხვაში ვარჯიში.
სხვადასხვა პირში თხრობა.
გამაერთიანებელი სიტყვის რაობაში გარკვევა.
ახალი პუნქტუაციური ნიშნის ორწერტილის გაცნობა.

III.1
III.2
III.3
III.10
44.   28
ა. კალანდაძე-„შემოვლენ როკვით“
2სთ


წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
მოსწავლეები ვარჯიშობენ გამომეტყველებით კითხვაში.
აკვირდება პოეტური ტექსტის გამომსახველობით მხარეს.
აკვირდება სიტყვის სემანტიკას.
პოეტური ტექსტის აღქმა.
გამომეტყველებითი კითხვის ჩვევის დაუფლება.
მხატვრულ ხერხებზე დაკვირვება.
III.1
III.2
III. 6
III.10
III.11
III.12
III.13
45.   29
გ. ტოგონიძე-„ბალახის სიმღერა“


3სთ

წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
-კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
გადმოსცემს მის შინაარსს.
აკეთებს დასკვნებს.
ასაბუთებს თავის  აზრს.
აკვირდება მხატვრულ სახეებს.
ეუფლება კითხვის სტატეგიებს.
ასრულებს პუნქტუაციურ სავარჯიშოებს.
ტექსტის კითხვა და ანალიზი
საკუთარი აზრის დასაბუთება.
მხატვრული სახეების დაკვირვება.-გამაერთიანებელი სიტყვა, მისი რაობა.
მარტივი პუნქტუაციური ჩვევების ფორმირება.
III.1
III2
III.6
III.10
III.11
III.12
III.13
46.   32
მ.
ბოლქვაძე-„ დარის ღრუბელი“

2 სთ


წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს.
-აკეთებს დასკვნებს.
გადმოსცემს შინაარსს.
აღწერს ბუნების მოვლენებს.
აკვირდება სამეტყველო ეტიკეტის ფორმებს.
ტექსტის კითხვა და ანალიზი.
გაბმულ მეტყველებაზე მუშაობა.
მხატვრულ სახეებზე დაკვირვება.
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.

III.1
III.2
III.6
III.10
III.11
III.12
III.13
47.   33
„ ცა და დედამიწა“
(ხალხური)
3სთ


წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
მოსწავლეები ვარჯიშობენ გამომეტყველებით კითხვაში
აკვირდება პოეტური ტექსტის გამომსახველობით მხარეს
აკვირდება სიტყვის სემანტიკას
პოეტური ტექსტის აღქმა
გამომეტყველებითი კითხვის ჩვევის დაუფლება.
საუბარი ბუნების მოვლენებზე.
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
III.1
III.2
III.6
III.10
III.11
III.12
III.13
48.    
მწვანე სოფელში
2 სთ

წიგნი, რვეული
მოსწავლეები ვარჯიშობენ გამომეტყველებით კითხვაში
აკვირდება პოეტური ტექსტის გამომსახველობით მხარეს
აკვირდება სიტყვის სემანტიკას
ტექსტის კითხვა და ანალიზი.
გაბმულ მეტყველებაზე მუშაობა.
მხატვრულ სახეებზე დაკვირვება.
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.

III.1
III.2
III.6

49.    
მონატრება
2 სთ

წიგნი, რვეული
მოსწავლეები ვარჯიშობენ გამომეტყველებით კითხვაში
აკვირდება პოეტური ტექსტის გამომსახველობით მხარეს
აკვირდება სიტყვის სემანტიკას
ტექსტის კითხვა და ანალიზი.
გაბმულ მეტყველებაზე მუშაობა.
მხატვრულ სახეებზე დაკვირვება.
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.

III.1
III.2
III.6

50.   37
მ. ლებანიძე-
„ზაფხული“


2სთ

წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
გამომეტყველებით კითხვა.
მხატვრულ სახეებზე დაკვირვება.
ილუსტრაციის შექმნა.
წერა
პოეტური ტექსტის აღქმა
გამომეტყველებითი კითხვის ჩვევის დაუფლება.

III.1
III.2
III.6
III.10
III.11
III.12

Комментариев нет:

Отправить комментарий