N
|
გაკვეთილის
თემატიკა
|
საათების
რ-ბა
|
ჩატარების
დრო
|
რესურსები
|
გაკვეთილის ტიპი და აქტივობები
|
მიზნები და ამოცანები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
1.
1
|
კ.გოგიაშვილი-„დაგვემშვიდობა ზაფხული“
გრამატიკულ
მასალაზე მუშაობა
|
3სთ
1სთ.
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
|
-მოსწავლე გამომეტყველებით კითხულობს ტექსტს,
-საუბრობს ზაფხულის შთაბეჭდილებებზე,
-ქმნის მარტივ თემატურ ტექსტს
-ეუფლება წერის მარტივ სტრატეგიებს
|
-პოეტური ტექსტის აღქმა
გამომეტყველებითი კითხვის ჩვევის დაუფლება
-ლექსიკური მარაგის გამდიდრება
-წერის მარტივი სტრატეგიების დაუფლება
|
III.2
III.3
III.10
|
2.
2
|
„
ხელმწიფის შვილისა და ხელმწიფის ამბავი“.ქართული ხალხური
ზღაპარი)
|
3სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
|
-მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს ლიტერატურულ ტექსტს.
-ადგენს გეგმას
-ადგენს მარტივ წერილობით თხზულებას
-აფასებს მოქმედი პირების საქციელს
.
|
ლიტერატურული ტექსტის კითხვა და ანალიზი
-კითხვისა და წერის მარტივი სტრატეგიების დაუფლება
-ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
|
III.2
III.3
III.10
|
3.
3
|
ი.გოგებაშვილის მიხედვით-„პატარა საქართველო სპარსეთში“
|
2სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
|
მოსწავლე ეცნობა ინფორმაციას ფერეიდანზე.
-კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
-ადგენს გეგმას და გადმოსცემს წაკითხულის შინაარსს.
-მუშაობს ინდივიდუალურად ,წყვილებში და ჯგუფებში.
|
გავაცნოთ მოსწავლეებს ინფორმაცია
ფერეიდნელ ქართველებზე.
-გაბმული თხრობა
-ლექსიკური მარაგის გამდიდრება
|
III.1
III.4
III.5
III.6
III.7
III.9
III.11
III.12
III.13
|
4.
4
|
ი.გოგებაშვილის მიხედვით-„საინგილო“
|
2სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
|
-კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
-ადგენს გეგმას და გადმოსცემს წაკითხულის შინაარსს,როგორც
თხრობით ისე წერილობით
-ავლებს პარალელებს შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარმოებებთან
და აკეთებს სათანადო დასკვნებს.
|
-ტექსტის კითხვა და ანალიზი
-ენობრივ -გრამატიკული ნიშნების ამოცნობა
-ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
|
III.1
III.4
III.5
III.6
III.7
|
5.
6
|
ვ. კაკაბაძის თარგმანი-„როგორ გაიყვეს ზმებმა ქონება“
(აფხაზური თქმულება)
|
3სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
|
მოსწავლე კითხულობს,აანალიზებს ტექსტს,ავლებს პარალელს
განვლილ მასალასთან.
-გამოხატავს დამოკიდებულებას წაკითხულის მიმართ,აკეთებს
დასკვნებს
-ასაბუთებს თავის აზრს
-ადგენს გეგმას,წერს,გადმოსცემს შინაარსს I და IIIპირში
|
მხატვრული კითხვის კითხვა და გააზრება
-წაკითხულის მიმართ თავისი დამოკიდებულების გამოხატვა
-კრიტიკულ აზროვნებაზე და გაბმულ მეტყველებაზე მუშაობა
-სხვადასხვა პირში თხრობა
|
III.2
III.3
III.10
|
6.
10
|
„ მიწას პატრონობა უნდა“
(ქართული ხალხური ძღაპარი)
|
3 სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
|
-კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
-ადგენს გეგმას და გადმოსცემს წაკითხულის შინაარსს.
პრაქტიკულად იყენებს ახლად შესწავლილ ლექსიკურ ერთეულებს.
აჯგუფებს არსებით სახელებს რიცხვითი სახელის მიხედვით.
|
-ტექსტის კითხვა და ანალიზი
-ლიტერატურული პერსონაჟის დახასიათება.
-შინაარსის გადმოცემა თხრობით
და წერილობით
-ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
გაბმული მეტყველების განვითარება.
|
III.2
III.3
III.4
III.6
III.7
III.9
IV.11
III.13
|
7.
5
|
შ. ნიშნიანიძე-„ვაზის სიმფონია“.
|
2სთ
1სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
|
-კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
-ვარჯიშობს გამომეტყველებით კითხვაში.
-ეცნობა ქართულ ანბანს და ანბანთა სახელწოდებებს.
-პრაქტიკულად იყენებს ცოდნას.
|
-პოეტური ტექსტის აღქმა.
გამომეტყველებითი კითხვის ჩვევის დაუფლება.
-ლიტერატურულ ჟანრებზე დაკვირვება.
-ქართული ანბანის გაცნობა, ასოთა რიგი და მათი სრული
სახელწოდებებანი.
ანბანით სარგებლობა.
|
III.2
III.3
III.10
|
8.
7
|
ლეონარდო და ვინჩი. თარგმნა ქ.დუმბაძემ „
ვაზი და გლეხკაცი“
|
2
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
|
-მოსწავლე გამომეტყველებით კითხულობს ტექსტს,
-საუბრობს სათაურისა და ტექსტის აზრობრივ კავშირზე
-აღადგენს დეფორმირებულ ტექსტს.
-ეუფლება კითხვის მარტივ სტრატეგიებს
|
-კითხვის სტრატეგიების დაუფლება.
აზროვნების და მეტყველების განვითარება.
-ლექსიკური მარაგის გამდიდრება
-შინაარსის წერილობით გადმოცემაზე მუშაობა.
|
III.2
III.3
III.10
|
9.
8
|
ნ. დუმბაძე-„შემოდგომის სურათი“
|
3სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
|
-მოსწავლე გამომეტყველებით კითხულობს ტექსტს,
-აფასებს მხატვრის მიერ შექმნილ ილუსტრაციას და თავადაც
ქმნის ილუსტრაციას.
მუშაობს ინდივიდუალურად და წყვილებში.
|
-პოეტური ტექსტის აღქმა
გამომეტყველებითი კითხვის ჩვევის დაუფლება
-ლექსიკური მარაგის გამდიდრება
-მხატვრულ სახეებზე დაკვირვება
-წერის მარტივი სტრატეგიების დაუფლება
|
III.2
III.3
III.10
|
10.
|
ფრინველების მოგზაურობა
|
2 სთ
|
|
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი
|
-მოსწავლე გამომეტყველებით კითხულობს ტექსტს,
-აფასებს მხატვრის მიერ შექმნილ ილუსტრაციას და თავადაც
ქმნის ილუსტრაციას.
მუშაობს ინდივიდუალურად და წყვილებში.
|
-ლიტერატურული ტექსტის კითხვა და ანალიზი.გაბმული
მეტყველების განვითარება.
|
III.2
III.3
|
11.
13
|
ვლ.ასლამაზაშვილი-„მოკლე გზა“
|
3 სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
|
-მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს,
-გადმოსცემს წაკითხულის შინაარსს.
ეცნობა მოძრაობის წესებს
ვარჯიშობს ორთოეპიასა და ორთოგრაფიაში.
მუშაობს წყვილებში და გუნდურად.
აკვირდება მოქმედების აღმნიშვნელი სიტყვების ფორმაცვალებას.
|
-ლიტერატურული ტექსტის კითხვა და ანალიზი.გაბმული
მეტყველების განვითარება.
ქუჩაში მიძრაობის წესების გაცნობა
საკუთარი აზრის ჩამოყალიბება და დასაბუთება. სიტყვის
სემანდიკაზე დაკვირვება.
|
III.2
III.3
III.10
|
12.
|
ტრაბახა
|
2სთ
|
|
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი
|
მოსწავლე კითხულობს ტექსტს
-გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს და აკეთებს დასკვნებს
-ეუფლება ახალ ლექსიკურ ერთეულებს
|
კითხვისა და წერის მარტივი სტრატეგიების დაუფლება
-ახალი ლექსიკური მარაგის
გამდიდრება და გაბმული თხრობა
-ლიტერატურული პერსონაჟის მარტივი დახასიათება.
|
III.2
III.3
|
13.
14
|
ქ.ჭილაშვილი-„ფურცლები“
|
3 სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
|
მოსწავლე კითხულობს ტექსტს
-გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს და აკეთებს დასკვნებს
-ეუფლება ახალ ლექსიკურ ერთეულებს
-ვარჯიშობს რთული სიტყვების მართლწერაში.
აჯგუფებს სიტყვებს
ფორმისა და შინაარსის მიხედვით.
|
კითხვისა და წერის მარტივი სტრატეგიების დაუფლება
-ახალი ლექსიკური მარაგის
გამდიდრება და გაბმული თხრობა
-ლიტერატურული პერსონაჟის მარტივი დახასიათება.
რთული სიტყვების მართწერა.
|
III.2
III.3
III.10
|
14.
|
გაყოფა
|
2 სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
|
-ვარჯიშობს რთული სიტყვების მართლწერაში.
აჯგუფებს სიტყვებს
ფორმისა და შინაარსის მიხედვით.
|
ლოგიკური თანმიმდევრობით თხრობა
მცირე ზომის ტექსტის წერა.
ორთოეპიასა და ორთოგრაფიაზე ვარჯიში.
სიტყვის სემანდიკაზე დაკვირვება.
|
III.2
III.3
|
15.
|
ჩემი მეზობელი თამრიკო
|
2 სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
|
მოსწავლე კითხულობს ტექსტს
-გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს და აკეთებს დასკვნებს
-ეუფლება ახალ ლექსიკურ ერთეულებს
|
ლოგიკური თანმიმდევრობით თხრობა
მცირე ზომის ტექსტის წერა.
ორთოეპიასა და ორთოგრაფიაზე ვარჯიში.
სიტყვის სემანდიკაზე დაკვირვება.
|
III.2
III.3
III.10
|
16.
|
თითქმის მთელი სამყარო
|
2 სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
|
მოსწავლე კითხულობს ტექსტს
-გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს და აკეთებს დასკვნებს
-ეუფლება ახალ ლექსიკურ ერთეულებს
|
ლოგიკური თანმიმდევრობით თხრობა
მცირე ზომის ტექსტის წერა.
ორთოეპიასა და ორთოგრაფიაზე ვარჯიში.
სიტყვის სემანდიკაზე დაკვირვება.
|
III.2
III.3
|
17.
|
კეთილი ბებერი ბუები
|
2 სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
|
მოსწავლე კითხულობს ტექსტს
-გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს და აკეთებს დასკვნებს
-ეუფლება ახალ ლექსიკურ ერთეულებს
|
ლოგიკური თანმიმდევრობით თხრობა
მცირე ზომის ტექსტის წერა.
ორთოეპიასა და ორთოგრაფიაზე ვარჯიში.
სიტყვის სემანდიკაზე დაკვირვება.
|
III.2
III.3
|
18.
11
|
ჭ. ამირეჯიბი-„ჭორიკანა კაჭკაჭი“
|
3სთ
1სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
|
-კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
-ადგენს გეგმას და გადმოსცემს წაკითხულის შინაარსს.
გამოთქვამს და ასაბუთებს თავის აზრს.
ვარჯიშობს ორთოეპიასა და ორთოგრაფიაში
მუშაობს ინდივიდუალურად ,წყვილებში და გუნდურად.
|
-გამომეტყველებითი კითხვის ჩვევის გამომუშავება.
ლოგიკური თანმიმდევრობით თხრობა
მცირე ზომის ტექსტის წერა.
ორთოეპიასა და ორთოგრაფიაზე ვარჯიში.
სიტყვის სემანდიკაზე დაკვირვება.
|
III.2
III.3
III.10
|
19.
12
|
დონალდ ბისეტი, თარგმნა რ.ინანიშვილმა-„პაწაწინა პინგვინი“
|
3სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
|
-მოსწავლე კითხულობ და აანალიზებს ტექსტს
-ადგენს გეგმას,გადმოსცემს მის შინაარსს.
-მოიძიებს დამატებით საკითხავ მასალას და ახდენს თავისი
ცოდნის პრეზენთაციას.
-აჯამებს საგანმანათლებლო ინფორმაციას.
|
მხატვრული ტექსტის კითხვა და ანალიზი
-ლექსიკური მარაგის გამდიდრება
-გაბმული თხრობა
-მარტივი ინფორმაციების მოძიება ცოცხალ სამყაროზე.
დამოუკიდებელი კითხვის ინტერესის
აღძვრა.
|
III.2
III.3
III.10
|
20.
|
ია ყინულში
|
2 სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
|
-კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
-ადგენს გეგმას და გადმოსცემს წაკითხულის შინაარსს,როგორც
თხრობით ისე წერილობით.
|
-ტექსტის კითხვა და ანალიზი
-საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა წაკითხულის მიმართ
-გეგმის შედგენა და შინაარსის გადმოცემა თხრობით
|
III.2
III.3
III.10
|
21.
|
ვ. ტატიშვილი-„თოვლი მოვიდა“(შემოკლებით)
|
3სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
|
-კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
-ადგენს გეგმას და გადმოსცემს წაკითხულის შინაარსს,როგორც
თხრობით ისე წერილობით.
-გამოხატავს დამოკიდებულებას წაკითხულის მიმართ,აკეთებს
დასკვნებს,ასაბუთებს საკუთარ აზრს
-ახასიათებს პერსონაჟებს და ავლენს თავის ფანტაზიას
.
|
-ტექსტის კითხვა და ანალიზი
-საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა წაკითხულის მიმართ
-გეგმის შედგენა და შინაარსის გადმოცემა თხრობით
და წერილობით
-ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
-ლიტერატურული
პერსონაჟის დახასიათება.
|
III.2
III.3
III.10
|
22.
18
|
გ.ტაბიძე-„მრავალ ახალ წელს“
|
2სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
|
მოსწავლეები ვარჯიშობენ გამომეტყველებით კითხვაში
აკვირდება პოეტური ტექსტის გამომსახველობით მხარეს.
აკვირდება სიტყვის სემანტიკას.
|
პოეტური ტექსტის აღქმა
გამომეტყველებითი კითხვის ჩვევის დაუფლება.
ახალი წლის დღესასწაულის აღნიშვნის ტრადიციებზე საუბარი.
|
III.2
III.3
III.10
|
23.
|
ჩექმებიანი კატა
|
2 სთ
|
|
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი
|
მოსწავლეები ვარჯიშობენ გამომეტყველებით კითხვაში
აკვირდება პოეტური ტექსტის გამომსახველობით მხარეს.
აკვირდება სიტყვის სემანტიკას.
|
-ტექსტის კითხვა და ანალიზი
-საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა წაკითხულის მიმართ
-გეგმის შედგენა და შინაარსის გადმოცემა თხრობით
|
III.2
III.3
III.10
|
24.
16
|
გ. ძნელაძე-„ზამთარი“
|
2 სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
|
-აღწერს ზამთრის პეიზაჟს.
ვარჯიშობს გამომეტყველებით კითხვაზე
აკვირდება პოეტური ტექსტის გამომსახველობით მხარეს.
|
პოეტური ტექსტის აღქმა
გამომეტყველებითი კითხვის ჩვევის დაუფლება
მხატვრული სახეების დაკვირვება
ტექსტის ჩასწორების მარტივი ხერხების დაუფება
|
III.2
III.3
III.10
|
25.
15
|
ირ. ევდოშვილი-„უბედური
ქორბუდა“
|
4სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
|
მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს
ყოფს ტექსტს ნაწილებად და ასათაურებს აღადგენს დეფორმირებულ
ტექსტს
|
კითხვის ტექნიკის სრულყოფა
ლოგიკური თანმიმდევრობით თხრობა
საკუთარი აზრის ჩამოყალიბება და დასაბუთება.
სხადასხვა პირში თხრობა
ტექსტის კონსტრუირება
|
III.2
III.3
III.10
|
26.
20
|
ვაჟა -ფველა-„ის კი არ არის ბიჭობა“
|
2სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
|
გამომეტყველებით კითხვაში ვარჯიში
აკვირდება პოეტური ტექსტის გამომსახველობით მხარეს.
აკვირდება სიტყვის სემანტიკას.
წერს
|
ტექსტის კითხვა
და აღქმა.
გამომეტყველბითი კითხვის ჩვევის დაუფლება.
მარტივი დარგობლივი ტექსტის შექმნა
|
III.2
III.3
III.10
|
27.
17
|
მეფე მწიგნობარი
|
3 სთ
|
|
|
მოსწავლე კითულობს და აანალიზებს ტექსტს.
აჯამებს საგანმანათლებლო ინფორმაციას.
ეცნობა ზედსართავი სახელის რაობას.
|
სტატიის კითხვა და ანალიზი
შესწავლილ მასალასთან პარალელის გავლება.
თამარ მეფის შესახებ მარტივი საგანმანათლებლო ინფორმაციის
მიწოდება და შეჯამება.
|
III.2
III.3
III.10
|
28.
|
ი. გოგებაშვილის მიხედვით-„ თამარ მეფე“
|
4სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
|
მოსწავლე კითულობს და აანალიზებს ტექსტს.
აჯამებს საგანმანათლებლო ინფორმაციას.
ეცნობა ზედსართავი სახელის რაობას.
პრაქტიკულად იყენებს ცოდნას.
მუშაობს ინდივიდუალურად, წყვილებსა და ჯგუფებში.
|
სტატიის კითხვა და ანალიზი
შესწავლილ მასალასთან პარალელის გავლება.
თამარ მეფის შესახებ მარტივი საგანმანათლებლო ინფორმაციის
მიწოდება და შეჯამება.
ლოგიკური თანმიმდევრობით თხრობა.
ზედსართავი სახელის რაობის გაცნობა.
|
III.1
III.2
III.3
III.10
III.11
III.12
III.13
|
29.
|
ი. გოგებაშვილის მიხედვით“-სამასი თავდადებული გლეხი“
|
3სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
|
მოსწავლე კითულობს და აანალიზებს ტექსტს.
აჯამებს საგანმანათლებლო ინფორმაციას.
|
ისტორიული სტატიის კითხვა და ანალიზი
წაკითხულის გააზრება და დასკვნების გამოტანა.
მარტივი საგანმანათლებლო ინფორმაციის მიწოდება და
შეჯამება
სიტყვის პირდაპირ და გადატანით მნიშვნელობაზე დაკვირვება.
|
III.2
III.3
III.10
|
30.
22
|
ი გოგებასვილის მიხედვით-„ცხრა ძმა ხერხეულიძე“
|
3სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
|
მოსწავლე კითხულობს ისტორიულ სტატიას.
აჯამებს მარტივ საგანმანათლებლო ინფორმაციას
ასაბუთებს თავის აზრს.
გადმოსცემს წაკითხულის შინაარსს.
ეუფლება კითხვის სტრატეგიებს.
|
სტატიის კითხვა და ანალიზი
წაკითხულის გააზრება და დასკვნების გამოტანა
კითხვის სტრატეგიების დაუფლება.
ნაწარმოების ლოგიკური თანმიმდევრობით თხრობა.
|
III.2
III.3
III.10
|
31.
|
დედა
|
2სთ
|
|
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი
|
მოსწავლე კითულობს და აანალიზებს ტექსტს.
აჯამებს საგანმანათლებლო ინფორმაციას.
|
ტექსტის კითხვა და ანალიზი
საკუთარი აზრის გამოთქმა, დასაბუთება.
გაბმული თხრობის ჩვევის დაუფლება.
|
III.1
III.2
III.3
|
32.
24
|
ო. იოსელიანი-„ფიცი“
|
3სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
|
მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს ლიტერატურულ ტექსტს.
აყალიბებს საკუთარ მოსაზრებებს.
ყოფს ტექსტს მონაკვეთებად და ასათაურებს.
აკვირდება სიტყვათა წარმოქმნის მარტივ შემთხვევებს
მუშაობს წერითი მეტყველების განვითარებაზე.
ეცნობა რაოდენობით რიცხვით სახელს.
|
ტექსტის კითხვა და ანალიზი
საკუთარი აზრის გამოთქმა, დასაბუთება.
გაბმული თხრობის ჩვევის დაუფლება.
ტექსტის მონაკვეთებად დაყოფა -დასათაურება.
რაოდენობითი რიცხვითი სახელის გაცნობა.
პრაქტიკული სტილისტიკის საკითხების დაუფლება.
|
III.1
III.2
III.3
III.4
III.6
III.6
III.11
III.12
III.13
|
33.
25
|
ნ. ნოსოვის მიხედვით-„ შევცდით“
|
3სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
|
კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს.
ყოფს მას ცალკეულ ნაწილებად და ადგენს გეგმას.
ამ გეგმის მიხედვით გადმოსცემს შინაარსს.
გამოთქვამს და ასაბუთებს თავის აზრს.
ადგენს მარტივ მიზნოვბრივ ტექსტს.
მუშაობს ჯგუფურად, წყვილებში, ინდივიდუალურად.
|
კითხვის მარტივი სტრატეგიების დაუფლება..
გაბმულ მეტყველებაზე მუშაობა.
საკუთარი აზრის დასაბუთება.
შინაარსის წერილობით გადმოცემა.
რიცხვით სახელზე მუშაობა.
სხვადასხვა პირში თხრობა.
|
III.1
III.2
III.3
III.10
|
34.
19
|
ვ. ოსეევას მიხედვით-„ჯადოსნური სიტყვა“
|
4სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
|
მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
გადმოსცემს მის შინაარსს
აკეთებს დასკვნებს და ასაბუთებს საკუთარ აზრს
მუშაობს ინდივიდუალურად და წყვილებში.
ეცნობა ზმნის ფორმაცვალებას რიცხვის მიხედვით
|
მხატვრული ტექსტის კითხვა და ანალიზი
კითხვის მარტივი სტრატეგიების დაუფლება.
გაბმული თხრობის ჩვევის დაუფლება.
ზმნის რიცხვზე
დაკვირვება.
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
|
III.2
III.3
III.10
|
35.
|
მე თვითონ
|
2 სთ
|
|
დაფა, ცარცი
|
კითხულობს და გაიაზრებს მხატვრულ ტექსტს.
გადმოსცემს შინაარსს.
ეცნობა თეატრთან დაკავშირებულ ლექსიკას და იყენებს
მეტყველებაში.
წერს.
|
მხატვრული ტექსტის კითხვა და ანალიზი.
გაბმული მეტყველების განვითარება.
თეატრთან დაკავშირებული ლექსიკონის გაცნობა.
|
III.1
III.2
III.6
|
36.
34
|
ქ. ჭილაშვილის-
„ ქეთინო“
|
2სთ
1სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
|
კითხულობს და გაიაზრებს მხატვრულ ტექსტს.
გადმოსცემს შინაარსს.
ეცნობა თეატრთან დაკავშირებულ ლექსიკას და იყენებს
მეტყველებაში.
წერს.
|
მხატვრული ტექსტის კითხვა და ანალიზი.
გაბმული მეტყველების განვითარება.
თეატრთან დაკავშირებული ლექსიკონის გაცნობა.
პუნქტუაციასა და ინტონაციაზე ვარჯიში.
|
III.1
III.2
III.6
III.10
III.11
III.12
III.13
|
37.
35
|
ქ. ჭილაშვილი-
„ როგორ შევასრულე როლი“
|
3სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
|
მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს.
ახასიათებს პერსონაჟებს.
გადმოსცემს შინაარსს პირველ და მესამე პირში.
ეუფლება ინტონაციის და პუნქტუაციურ ჩვევებს.
წერს.
|
მხატვრული ტექსტის კითხვადა გააზრება.
გაბმული მეტყველების განვითარება.
სხვადასხვა პირში თხრობა.
მარტივი დარგობრივი ტექსტის შექმნა-თეატრალური აფიშა
|
III.1
III.2
III.6
III.10
III.11
III.12
III.13
|
38.
36
|
მარკ ტვენი, თარგმანი გრ. ყიფშიძისა-„ მოხერხებული
ტომი“
|
3სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
|
-კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
გადმოსცემს მის შინაარსს
აკეთებს დასკვნებს.
ასაბუთებს თავის აზრს.
ახასიათებს ლიტერატურულ პერსონაჟებს.
წერს.
|
ტექსტის კითხვა და ანალიზი.
საკუთარი აზრის დასაბუთება
გაბმული თხრობის ჩვევის დაუფლება
ლექსიკური მარაგის დაუფლება
ფრაზეოლოგიზმებზე დაკვირვება.
პუნქტუაციასა და ინტონაციაზე ვარჯიში.
|
III.1
III.2
III.6
III.10
III.11
III.12
III.13
|
39.
26
|
„ ერთი მანეთის შოვნა“
( ქართული ხალხური ზღაპარი)
|
2 სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
|
მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
-გამოთქვამს და ასაბუთებს თავის აზრს .გადმოსცემს
წაკითხულის შინაარსს.
წერს.
აკვირდება ტექსტში გამოყენებულ ფრაზეოლოგიზმებს და
იყენებს მეტყველებაში.
|
ლიტერატურული ტექსტის კითხვა და ანალიზი
კითხვის მხარეების სრულყოფა
ლოგიკური თანმიმდევღობით თხრობა.
საკუთარი აზრის დასაბუთება
საგანთშორისი კავშირ.
|
III.2
III.3
III.10
|
40.
|
დაყვედრება ტყვეობაზე უარესიაო
|
2 სთ
|
|
დაფა, ცარცი
|
მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
-გამოთქვამს და ასაბუთებს თავის აზრს .გადმოსცემს
წაკითხულის შინაარსს.
|
ლიტერატურული ტექსტის კითხვა და ანალიზი
კითხვის მხარეების სრულყოფა
ლოგიკური თანმიმდევღობით თხრობა.
|
III.1
III.2
III.6
|
41.
30
|
გ. ტოგონიძე-„ჭიაჭველა და ფუტკარი“
|
3სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
|
მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს ლიტერატურულ ზღაპარს.
აკვირდება იმ მსგავსებასა და განსხვავებას, რაც ლიტერატურულ
და ხალხურ ზღაპარს შორისაა.
ყოფს ტექსტს მონაკვეთებად და ადგენს გეგმას.
გადმოსცემს წაკითხულის შინაარსს.
წერს
|
ტექსტის კითხვა და ანალიზი.
კითხვის მარტივი სტრატეგიების დაუფლება.
გაბმული თხრობის ჩვევის დამუშავება.
საკუთარი აზრის დასაბუთება.
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება. პუნქტუაციური ჩვევების ფორმირება.
|
III.1
III.2
III.6
III.10
III.11
III.12
III.13
|
42.
31
|
ი. კრილოვი, ა. წერეთლის თარგმანი-
„ჭრიჭინა და ჭიანჭველა“
|
3სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
|
მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს ლიტერატურულ ტექსტს.
ვარჯიშობს გამომეტყველებით კითხვაში.
ახასიათებს ლიტერატურულ პერსონაჟებს.
ვარჯისობს შინაარსის წერილობით გადმოცემაზე.
|
მხატვრული ტექსტის კითხვა და ანალიზი.
ლიტერატურული გმირის მარტივი დახასიათება.
გამომეტყველებით კითხვაში ვარჯიში.
შინაარსის წერილობით გადმოცემა.
ფრაზეოლოგიზმებზე დაკვირვება.
|
III.1
III.2
III.6
III.10
III.11
III.12
III.13
|
43.
27
|
ირ. ევდოშვილი-„რას გალობს შაშვი“
|
3სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
|
მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს ლიტერატურულ ტექსტს.
გადმოსცემს მის შინაარსს.
გამოხატავს და ასაბუთებს თავის აზრს.
ვარჯიშობს პუნქტუაციაში-ეცნობა ორწერტილს
თხზავს ლიტერატურულ ტექსტს დასაწყისისა და დასასრულის
მიხედვით.
|
მხატვრული ტექსტის კითხვა და ანალიზი
გაბმული მეტყველების განვითარება.
გამომეტყველებით კითხვაში ვარჯიში.
სხვადასხვა პირში თხრობა.
გამაერთიანებელი სიტყვის რაობაში გარკვევა.
ახალი პუნქტუაციური ნიშნის ორწერტილის გაცნობა.
|
III.1
III.2
III.3
III.10
|
44.
28
|
ა. კალანდაძე-„შემოვლენ როკვით“
|
2სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
|
მოსწავლეები ვარჯიშობენ გამომეტყველებით კითხვაში.
აკვირდება პოეტური ტექსტის გამომსახველობით მხარეს.
აკვირდება სიტყვის სემანტიკას.
|
პოეტური ტექსტის აღქმა.
გამომეტყველებითი კითხვის ჩვევის დაუფლება.
მხატვრულ ხერხებზე დაკვირვება.
|
III.1
III.2
III. 6
III.10
III.11
III.12
III.13
|
45.
29
|
გ. ტოგონიძე-„ბალახის სიმღერა“
|
3სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
|
-კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს
გადმოსცემს მის შინაარსს.
აკეთებს დასკვნებს.
ასაბუთებს თავის
აზრს.
აკვირდება მხატვრულ სახეებს.
ეუფლება კითხვის სტატეგიებს.
ასრულებს პუნქტუაციურ სავარჯიშოებს.
|
ტექსტის კითხვა და ანალიზი
საკუთარი აზრის დასაბუთება.
მხატვრული სახეების დაკვირვება.-გამაერთიანებელი სიტყვა,
მისი რაობა.
მარტივი პუნქტუაციური ჩვევების ფორმირება.
|
III.1
III2
III.6
III.10
III.11
III.12
III.13
|
46.
32
|
მ.
ბოლქვაძე-„ დარის ღრუბელი“
|
2 სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
|
კითხულობს და აანალიზებს ტექსტს.
-აკეთებს დასკვნებს.
გადმოსცემს შინაარსს.
აღწერს ბუნების მოვლენებს.
აკვირდება სამეტყველო ეტიკეტის ფორმებს.
|
ტექსტის კითხვა და ანალიზი.
გაბმულ მეტყველებაზე მუშაობა.
მხატვრულ სახეებზე დაკვირვება.
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
|
III.1
III.2
III.6
III.10
III.11
III.12
III.13
|
47.
33
|
„ ცა და დედამიწა“
(ხალხური)
|
3სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა,ბუკი
|
მოსწავლეები ვარჯიშობენ გამომეტყველებით კითხვაში
აკვირდება პოეტური ტექსტის გამომსახველობით მხარეს
აკვირდება სიტყვის სემანტიკას
|
პოეტური ტექსტის აღქმა
გამომეტყველებითი კითხვის ჩვევის დაუფლება.
საუბარი ბუნების მოვლენებზე.
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
|
III.1
III.2
III.6
III.10
III.11
III.12
III.13
|
48.
|
მწვანე სოფელში
|
2 სთ
|
|
წიგნი, რვეული
|
მოსწავლეები ვარჯიშობენ გამომეტყველებით კითხვაში
აკვირდება პოეტური ტექსტის გამომსახველობით მხარეს
აკვირდება სიტყვის სემანტიკას
|
ტექსტის კითხვა და ანალიზი.
გაბმულ მეტყველებაზე მუშაობა.
მხატვრულ სახეებზე დაკვირვება.
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
|
III.1
III.2
III.6
|
49.
|
მონატრება
|
2 სთ
|
|
წიგნი, რვეული
|
მოსწავლეები ვარჯიშობენ გამომეტყველებით კითხვაში
აკვირდება პოეტური ტექსტის გამომსახველობით მხარეს
აკვირდება სიტყვის სემანტიკას
|
ტექსტის კითხვა და ანალიზი.
გაბმულ მეტყველებაზე მუშაობა.
მხატვრულ სახეებზე დაკვირვება.
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
|
III.1
III.2
III.6
|
50.
37
|
მ. ლებანიძე-
„ზაფხული“
|
2სთ
|
|
წიგნი,რვეული,კალამი,ცარცი, დაფა
|
გამომეტყველებით კითხვა.
მხატვრულ სახეებზე დაკვირვება.
ილუსტრაციის შექმნა.
წერა
|
პოეტური ტექსტის აღქმა
გამომეტყველებითი კითხვის ჩვევის დაუფლება.
|
III.1
III.2
III.6
III.10
III.11
III.12
|
ქართული თემატური 3 კლასი
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий