სადამრიგებლო 3 კლასი


შპს მერაბ ჭოხონელიძის საავტორო სკოლა


                                  III კლასი

სადამრიგებლო პროგრამა


                                                                         დამრიგებელი: ნინო ნონიაშვილი                          
                                                                          2018-2019    სასწავლო წელი


                                                                                        

სადამრიგებლო საათის თემები
მიმართულება
პიროვნული და მორალური განვითარება
თემები
შეხვედრების დრო
თემები კითხვის საათისთვის
1
ა)     რას ნიშნავს, იყო მესამეკლასელი?
ბ)  ზაფხულის  შთაბეჭდილებები, შეძენილი უნარ-ჩვევები,მესამეკლასე-
ლის ინტერესები,ჰობი.
გ) რა მოლოდინები აქვთ ახალ სასწავ-
ლო წელს?




    ა.ართილაყვას
    „გამართლებული უარი“
     ქ. ჭილაშვილის „დიდი ხუთიანი“

2
  ოცნებები
)    რატომ ოცნებობენ ადამიანები? რაზე ოცნებობენ მესამეკლასელები?
)  ვინ გვეხმარება ოცნებების შესრულებაში?

    ნინო ბეზარაშვილის „შეცდომა“
3
ფანტაზია
ა) რაში ეხმარება ადამიანებს ფანტა -ზია? მესამეკლასელებს? მწერლებს? მხატვრებს?
ბ) ფანტაზია და ტყუილი: განსხვავება მათ შორის; რა ცუდი შედეგი მოსდევს ტყუილებს? შემთხვევები, როდესაც ადამიანებს გვიჭირს სიმართლის თქმა


    „როგორ სწავლობდა გოჭი ფრენას“
    დიდაქტიკური ზღაპარი „მატყუარა ბიჭი მიტო“
   გ. ნატროშვილის „გულთმისნების ქვეყანა“
4
ა) მესამეკლასელის პასუხისმგებლობა;
ვალდებულებები სწავლაში, სახლში, მეგობრებთან ურთიერთობაში.

    ტარიელ ხავთასის „სპილო მოსწავლის ჩანთით“

5
მესამეკლასელის უფლებები

დისკუსია
6
რას ნიშნავს სიზარმაცე? როდის ჩნდე- ბა სიზარმაცე? სიზარმაცის დაძლევა.

    ესტონური ზღაპარი „გლეხკაცი და მგელი“
    კუკური გოგიშვილის „დათუნა და ბაჭია“
    ნაზი თარგამაძეს „ხერხის ჩივილი“
  ალექსი მირიანაშვილის „პატარა ხუროები“
   იაკობ გოგებაშვილის „სიზარმაცეს მათხოვრობა მოსდევს“

7
თვისებები, რომლებიც აუცილებლად
უნდა ჰქონდეს მასწავლებელს მშობელს, მოსწავლეს.

    „უნიჭო  ობობა“
    ვახტანგ კახაძეს „გაიხარეს“
    აფრიკული ზღაპარი „უმადური“



8
ჯადოსნური სიტყვები: გმადლობთ, ბოდიში; მათი სხვადასხვა სიტუაციაში გამოყენების აუცილებ- ლობა.

  იროდიონ ევდოშვილის „გულითადი მეგობრები“
  ეზოპეს „ყვავი და მელა“

9
ა)  პატიების უნარის მნიშვნელობა ურთიერთობებში.
ბ) მეგობრობის უნარი,მეგობრობის უნარის განვითარება.

   იაკობ გოგებაშვილის „სიკეთე ბოროტისათვის“
  იაკობ გოგებაშვილის „სირცხვილის აშორება“
   დიდაქტიკური ზღაპარი „პატარა კურდღელი“
10
სირთულეების დაძლევა მეგობრობის სფერო- ში.ერთმანეთს უნდა დავეხმაროთ.არ შეიძლება
ვინმეს დავცინოთ, გავრიყოთ.


   ტარიელ ხავთასის „დელფინი“
   როდიონ ქორქიას „მამალი“
   რ. ელანიძეს „ტყის ზღაპარი“
  გ. კობერიძეს „პირველი გაკვეთილი“


მიმართულება
გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი
თემები
შეხვედრების დრო
თემები კითხვის საათისთვის
1
ჯანსაღი ცხოვრების წესი--სხეულის სისუფთავეზე ზრუნვა, ეპიდემიის ჭრილობისა და ტრავმებისაგან თავის დაცვა.



    ნიკო ლორთქიფანიძე „გული გულს იცნობს“
    ნიკო ლომოურის „ტყე“
2
დღის რეჟიმი, ფიზიკური კულტურა და
სპორტი.

    იაკობ გოგებაშვილის „მოუთმენლობის მსხვერპლი“
3
დღის რეჟიმი.

სწორი დღის რეჟიმი
4
კომპიუტერის გამოყენებისა და ტელევიზორის ყურების რეგლამენტი.




მიმართულება
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერება
თემები
შეხვედრების დრო
თემები კითხვის საათისთვის
1
ჩვენი ქალაქი, ქვეყანა, სახელმწიფო, ღირშესანიშნაობანი და ისტორიული ძეგლები, მათი მნიშვნელობა, მოფრთხილების აუცილებლობა.

• ა.აბულაშვილის „სულ ფეხდაფეხ შემოვივლი“
2
სახელმწიფო სიმბოლიკა.


3
ისტორიული და კულტურული მნიშვნელობის მქონე ძეგლები, მოვლენები.

  „საქართველო და მისი ნაწილები“ ი.გოგებაშვილის მიხედვით
4
საგზაო უსაფრთხოება.


5
ჩვენი ქალაქის ისტორია

მოძიებული ინფორმაციის გაზიარება

მიმართულება
თვალსაწიერის გაფართოება
თემები
შეხვედრის დრო
თემები კითხვის საათისთვის
1
 შეძენილი ცოდნა. წაკითხული ტექსტები.

წაკითხული ტექსტების ჩამოთვლა და მათი დედააზრის გახსენება.
2
სასკოლო და საკლასო ღონისძიებები.


3
გამოფენები.


4
პროექტი



Комментариев нет:

Отправить комментарий