შპს მერაბ ჭოხონელიძის საავტორო სკოლა
III კლასი
სადამრიგებლო პროგრამა
დამრიგებელი:
ნინო ნონიაშვილი
2018-2019 სასწავლო წელი
სადამრიგებლო საათის
თემები
მიმართულება
პიროვნული და მორალური განვითარება
№
|
თემები
|
შეხვედრების
დრო
|
თემები კითხვის საათისთვის
|
1
|
ა) რას ნიშნავს, იყო მესამეკლასელი?
ბ) ზაფხულის
შთაბეჭდილებები, შეძენილი უნარ-ჩვევები,მესამეკლასე-
ლის
ინტერესები,ჰობი.
გ)
რა მოლოდინები აქვთ ახალ სასწავ-
ლო
წელს?
|
|
• ა.ართილაყვას
•
„გამართლებული უარი“
• ქ. ჭილაშვილის „დიდი ხუთიანი“
|
2
|
ოცნებები
ა) რატომ ოცნებობენ ადამიანები? რაზე ოცნებობენ მესამეკლასელები?
ბ) ვინ გვეხმარება ოცნებების შესრულებაში?
|
|
• ნინო
ბეზარაშვილის „შეცდომა“
|
3
|
ფანტაზია
ა)
რაში ეხმარება ადამიანებს ფანტა -ზია? მესამეკლასელებს? მწერლებს? მხატვრებს?
ბ)
ფანტაზია და ტყუილი: განსხვავება მათ შორის; რა ცუდი შედეგი მოსდევს ტყუილებს? შემთხვევები,
როდესაც ადამიანებს გვიჭირს სიმართლის თქმა
|
|
• „როგორ სწავლობდა გოჭი ფრენას“
• დიდაქტიკური ზღაპარი „მატყუარა ბიჭი მიტო“
• გ. ნატროშვილის „გულთმისნების ქვეყანა“
|
4
|
ა)
მესამეკლასელის პასუხისმგებლობა;
ვალდებულებები სწავლაში, სახლში, მეგობრებთან ურთიერთობაში.
|
|
• ტარიელ
ხავთასის „სპილო მოსწავლის ჩანთით“
|
5
|
მესამეკლასელის
უფლებები
|
|
დისკუსია
|
6
|
რას
ნიშნავს სიზარმაცე? როდის ჩნდე- ბა სიზარმაცე? სიზარმაცის დაძლევა.
|
|
• ესტონური ზღაპარი „გლეხკაცი და მგელი“
• კუკური გოგიშვილის „დათუნა და ბაჭია“
• ნაზი თარგამაძეს „ხერხის ჩივილი“
• ალექსი მირიანაშვილის „პატარა ხუროები“
• იაკობ გოგებაშვილის „სიზარმაცეს მათხოვრობა მოსდევს“
|
7
|
თვისებები,
რომლებიც აუცილებლად
უნდა
ჰქონდეს მასწავლებელს მშობელს, მოსწავლეს.
|
|
• „უნიჭო
ობობა“
• ვახტანგ კახაძეს „გაიხარეს“
• აფრიკული ზღაპარი „უმადური“
|
8
|
ჯადოსნური
სიტყვები: გმადლობთ, ბოდიში; მათი სხვადასხვა სიტუაციაში გამოყენების აუცილებ- ლობა.
|
|
• იროდიონ ევდოშვილის „გულითადი მეგობრები“
• ეზოპეს „ყვავი და მელა“
|
9
|
ა) პატიების უნარის მნიშვნელობა ურთიერთობებში.
ბ)
მეგობრობის უნარი,მეგობრობის უნარის განვითარება.
|
|
• იაკობ გოგებაშვილის „სიკეთე ბოროტისათვის“
• იაკობ გოგებაშვილის „სირცხვილის აშორება“
• დიდაქტიკური ზღაპარი „პატარა კურდღელი“
|
10
|
სირთულეების დაძლევა მეგობრობის სფერო- ში.ერთმანეთს
უნდა დავეხმაროთ.არ შეიძლება
ვინმეს დავცინოთ, გავრიყოთ.
|
|
• ტარიელ ხავთასის „დელფინი“
• როდიონ ქორქიას „მამალი“
• რ. ელანიძეს „ტყის ზღაპარი“
• გ. კობერიძეს „პირველი გაკვეთილი“
|
მიმართულება
გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების
ჯანსაღი წესი
№
|
თემები
|
შეხვედრების
დრო
|
თემები
კითხვის საათისთვის
|
1
|
ჯანსაღი ცხოვრების წესი--სხეულის
სისუფთავეზე ზრუნვა, ეპიდემიის ჭრილობისა და ტრავმებისაგან თავის დაცვა.
|
|
• ნიკო ლორთქიფანიძე „გული გულს იცნობს“
• ნიკო ლომოურის „ტყე“
|
2
|
დღის რეჟიმი,
ფიზიკური კულტურა და
სპორტი.
|
|
• იაკობ გოგებაშვილის „მოუთმენლობის მსხვერპლი“
|
3
|
დღის რეჟიმი.
|
|
სწორი დღის რეჟიმი
|
4
|
კომპიუტერის გამოყენებისა და ტელევიზორის
ყურების რეგლამენტი.
|
|
|
მიმართულება
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული
ცნობიერება
№
|
თემები
|
შეხვედრების
დრო
|
თემები
კითხვის საათისთვის
|
1
|
ჩვენი ქალაქი, ქვეყანა, სახელმწიფო,
ღირშესანიშნაობანი და ისტორიული ძეგლები, მათი მნიშვნელობა, მოფრთხილების აუცილებლობა.
|
|
• ა.აბულაშვილის „სულ ფეხდაფეხ შემოვივლი“
|
2
|
სახელმწიფო
სიმბოლიკა.
|
|
|
3
|
ისტორიული და კულტურული მნიშვნელობის
მქონე ძეგლები, მოვლენები.
|
|
• „საქართველო და მისი ნაწილები“ ი.გოგებაშვილის
მიხედვით
|
4
|
საგზაო
უსაფრთხოება.
|
|
|
5
|
ჩვენი ქალაქის ისტორია
|
|
მოძიებული ინფორმაციის გაზიარება
|
მიმართულება
თვალსაწიერის გაფართოება
№
|
თემები
|
შეხვედრის
დრო
|
თემები
კითხვის საათისთვის
|
1
|
შეძენილი ცოდნა. წაკითხული ტექსტები.
|
|
წაკითხული ტექსტების ჩამოთვლა და
მათი დედააზრის გახსენება.
|
2
|
სასკოლო და საკლასო ღონისძიებები.
|
|
|
3
|
გამოფენები.
|
|
|
4
|
პროექტი
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий